Re: Tišťáky na plotteru

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Září 11 11:45:32 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 11.9.2006 od gatilo:

> I v cesku se takrka vyhradne pouziva vyrez "solventni". Tedy alespon
> v oblasti kde jsen se pohyboval.

A ja jsem si vzdycky myslel, ze solventni znamena, kdyz nekdo dobre
plati. Coz se o vetsine podnikatelu v CR rict neda :-)

PS: Ja jsem se vetsinou setkal bud s anglickym terminem "solvent" bez
sklonovani a nebo pak s terminem "redidlove". Ale to je jedno, ja jsem
to nepsal proto, abychom se dohadovali, jak se tomu rika, ale proto,
aby si ostatni mohli udelat obrazek, co to to "solvent" vlastne
znamena, jak se na to maji divat - jsou to barvy redidlove, tj. nejsou
rozpustne vodou.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem