Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Září 11 08:01:43 CEST 2006

Nevim jestli tahle ocel je to prave. V prodejnach se svarecima potrebama se
da koupit ruzne tlusty nerezovy svareci drat, nejtenci jsem mel snad 1,2 mm.
Myslim ze nerez je pro tyhle teploty odolnejsi, a hlavne ma vetsi odpor
(staci mensi proud nez na zelezo) a da se letovat.

Andel

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 11, 2006 1:55 AM
Subject: Re: Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

11.9.2006, 1:40:54

Kamarad, velkej modelar pouzival presne totez, drat jakej zrovna byl
po ruce, spis tenci, tak do 1 mm + lab. zdroj. Rezal tim kridka pro
nekolik modelarskych krouzku, z beznych tabuli EPX a XPS, takze sirka
rezu 50cm. A zcela bez problemu, jen to neslo moc rychle, odhaduji to
na 15 cm /min. S takovou by zatepleni baraku trvalo nekolik let. Na
stavbu je treba neco silnejsiho. Ja bych asi zkusil ocelovou ¨strunu od
plynu ze skodovky napojenou na svarecku + nozni spinac.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz