Re: nf VCO

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Září 10 16:09:22 CEST 2006

Podobnou úlohu řeší tenhle přijímač na lišku.
http://www.users.bigpond.net.au/vk3yng/foxhunt/80m_sniffer/80m_mk2/Figure1_schematic.pdf

Po naladění stanice - je slyšet stále opakovaný morse kód vysílače - se přepne na CD4046 zapojený jako VCO a dál se hledá podle výšky tónu a ne podle hlasitosti.

Vojta Bubník