Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Září 10 09:02:16 CEST 2006

No vypada to ze to je az moc, ale prirustek ceny polystyrenu pri zvetseni
tloustky o 10 cm (proti "bezne" pouzivanym tloustkam) neni tak vyrazny,
prace je s tim skoro stejne a clovek ma lepsi pocit ze udelal co mohl. Pokud
nekomu nevadi tluste steny, docela to chapu.
Andel

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 10, 2006 7:11 AM
Subject: RE: Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

Ja bych vzal silnejsi ocelovy drat a udelal regulaci s vyuzitim zmeny
odporu podle teploty - idealne AVR sledujici U a I na dratu, spocitat
odpor bude hracka a ten udrzovat konstantni. Nebo 1 operak, ale to neni
zdaleka tak elegantni reseni.

Mimo tema - 30cm mi prijde zbytecne moc, delal nekdo vypocet jaky pak
bude pomer strat stenama a ostatni (okna, podlahy, zdivo na zakladech,
strecha ...)?