Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

aze azehw@volny.cz
Sobota Září 9 23:31:21 CEST 2006

Videl jsem vyrobu velkych desek-rezani z bloku cca 1x1,2x2,5 metru. Byla to
soustava vodorovnych dratu, jak byly zhavene a zda tam byla nejaka regulace
nevim, ale blok se posouval plynule mechanicky a rezalo to perfektne. PS se
NEdotykal dratu! Horni a dolni deska promenlive tloustky 10-20mm byl odpad.
AZE

----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 09, 2006 11:06 PM
Subject: Re: Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

Videl bych to spise na nejaky platek misto dratu, pri takovem prumeru desek
to po odjeti desky a za pouziti dratu muze ten drat hned spalit. Navic, ten
tlak na drat bude dosti velky a muze byt destruktivni.
Nejsem v tom prilis vzdelan, ale meli jsme nekolik keramickych peci. Tam se
pouziva kantalovy drat. Pouzitim zkrehne, ale jinak bych zkusil pouzit i
toto.
Je to jen namet k zamysleni, netestoval jsem to a ani nemam zkusenosti s
takovym prumerem izolacnich desek.
PS: Co s tim budete izolovat ? Kdyz pominu ty vydaje, tak mi to prijde jako
izolace na papirak pro UK, ale zase ta investice do 30 cm tomu neodpovida.
J. Polivka

Obratil se na me kolega, ktery potrebuje dat dohromady rezacku na EPS.
Nejde mu o zadne prditko na vyrezavani pismenek na nastenku, ale o poradny
stroj na rezani 30cm desek na zateplovani.
Mate nekdo predstavu jaky vykon je na to treba, vystacim z upravenym
zdrojem z PC?
Jake se pro tento ucel pouzivaji odporove draty ?

Dekuji