Čerpadlo pračka

nokam@centrum.cz nokam@centrum.cz
Sobota Září 9 19:50:25 CEST 2006

Jak již předpisatel naznačil, dost  problem, ale pokud se jedná o automatku "promačkat" hadici mezi bubnem a filtrem_ponožky, kapesníky. Dále pokud jen hučí a netočí se skusit mu pomoct ( lehce trhnout s kotvičkou, pokud lze) a pokud se rozběhne je to pravděpodobně buď rozběhový kondenzátor_pokud je osazen nebo rozběhové vinutí motorku. Ono možností je moc.
Kamil
> Od: halen@seznam.cz
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 09.09.2006 18:43
> Předmět: Čerpadlo pračka
>
>Ahoj, poraďte mi prosím. Čerpadlo v pračce začalo vydávat nějaké divné
zvuky a tak jsem jej rozebral. bylo tam trochu nečistot a plastiková tyčka
od lízátka. Nic není na pohled poškozené.Vše jsem vyčistil a sesadil. Když
jej zapnu, tak mi připadá, že se netočí rovnoměrně, ale spíš "cuká".
Vzduch z výstupu fouká. Je to normální chod (cukání) nebo je v čudu?