[OT] Výběr zaměstnanců, bylo [OT] Zesilovac 27MHz - vykriky do tmy ...

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Září 8 22:35:57 CEST 2006

Zdravim.

Jo, programator za 12000 a delnik za 18000...to souhlasi!

Presto, ze mi moje soucasna prace moc neprinasi porad je to vic nez 12000.
Nevim, jestli je to spravne, ale z neceho zit musim.

Prichy