Otevirani IO

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Září 8 22:14:50 CEST 2006

> > a ani doma.
>
> Tam to nepovoli manzelka?

No, tomu bych se nesmál. Zrovna nedávno jsem potřeboval narychlo udělat
kousek tišťáku. Normálně se s tím už nepatlám a nechám si to raději
udělat v luxusu včetně prokovených děr, masky a tak.
Jenže byla sobota, já byl sám doma, neměl jsem do čeho píchnout a než
bych čekal, tak jsem vybalil vercajk a vyleptal jsem si to. Všechno
proběhlo v pohodě, dokonce jsem nezapoměl leptací akvárko postavit v
koupelně do velké fotomisky, přikrýt sklem aby to při bublání necákalo a
tak.
Jenže co čert nechtěl, když už bylo vše hotovo a já lil chlorid zpět do
lahve, tak jsem maličko rozlil do vany.
Fakt bych nikomu nepřál ten cirkus, když se děvenka moje milovaná
vrátila domů... A to jsem toho fakt moc nerozlil, tak půl decky
maximálně :-(

Zdraví PavelK