Otevirani IO

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Pátek Září 8 21:48:56 CEST 2006

No to asi neocumuje, ale nemame zadne digestore ani jinak vybavenou
_chemickou_ laborator. Ani si ji nesmime postavit.
Manzelka by mi to asi povolila, jen nehazarduju se zdravim. Mam z chemie
(a koncentrovanych kyselin) proste respekt.

Jestli to byl jen for (nevidel jsem smajliky) tak teda haha hihi hoho :o)

PK