Re: [OT] Výběr zaměstnanců, bylo [OT] Zesilovac 27MHz - vykriky do tmy ...

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Září 8 18:42:51 CEST 2006

> Nasledne se podnikatele divi, co ze jim to chodi na
> vyberove rizeni za individua, kdyz nabizeji napr. za pozici programatora
> jen 12 000, na takove misto mne, ani jine nenapadne se ani ozvat.
> Karel

Dovolim si ponekud nesouhlasit, protoze i na docela dobre ohodnocena
mista se hlasi sousta "individui". Bohuzel, vyber lidi se neda dohnat
ani nabidkou penez a pri tom lidi jsou to nejdulezitejsi co kazda
firma ma. Proste se musi hledat a hledat a patrat a vyhledavat a
zkouset atd.
Plati jak pro zamestnavatele tak pro zamestnance.

Ales Prochaska