Moduly Aurel - drobný dotaz

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Září 8 18:03:50 CEST 2006

Zdravím,

netuší někdo, jestli je někde dostupný nějaký podrobnější datasheet k
bezdrátovým modulům Aurel 868.3 MHz co prodává Enika ?

Nejde mi ani tak o technickou funkci, ale o elektrické parametry. V tom
jednostránkovém datasheetu je sice uvedená spotřeba 25 mA, ale už tam
není napsáno, jestli je to při vysílání, kolik to žere když to nevysílá
atd.
Nevíte to náhodou někdo ?
Jde mi o to, jestli je při nevysílání spotřeba nějaká malinká nebo
jestli k tomu mám navrhovat nějaký FET přes který bude PIC spínat
napájení, než začne vysílat. Aby to nevytloukalo baterku, když se vysílá
1x za čtvrt hodiny.

Zdraví PavelK