[OT] Zesilovac 27MHz - vykriky do tmy ...

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Září 8 15:55:07 CEST 2006

Aha, tak ze  uz chapu, proc se nektere firmy ani neobtezovaly
odpovedet na muj zivotopis.
Ja vul tam napsal co skutecne zvladam, a cim jsem si nebyl alespon na
80% jisty to jsem tam radeji nepsal. Dekuji Vam za radu, Az zase budu
hledat zamestnani tak radeji napisi pohadku.

No nedalo mi to a udela jsem si testik.
Zkousel jsem odporovy delic, z hlavy jsem to nezvladl. musel jsem si
nakreslit obdelnicky a popsal je, jinak se mi to pletlo.
U oz jsem do dodelal az k prisrojovenu zesilovaci, chvilku to trvalo,
ale uz pri zkouskach jsem to vymyslel, ponevaz jsem liny a nehodlal jsem
se to ucit zpameti.

Hmm, je dobre ty projekty videt.
Taky do zivotopisu napisi
spoctu nezatizeny rezistor, zvlanu jednodussi zapojeni OZ a spocitam
pracovni bod tranzistoru pri chvilce strpeni na miste  :-).

Mozna to pro priste zabere. Diky.
Omluvam se za citovy vyjev, ale neudrzel jsem se. Pohyboval jsem se
prevazne mezi limi ktery byly ne-li stejne chytri, ne-li chytrejsi nez
ja a po zacleneni do pracovniho procesu se nestacim az na vyjimky divit.