Jak na USB tiskárnu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Září 8 15:43:07 CEST 2006

Martin Hanek wrote:
> Zeby s vykonem procesoru? Proste tu USB neuridite.

Mno, ostava mi len verit, ze s USB host/OTG controllermi mate dostatok
skusenosti na taketo kategoricke tvrdenie...

> Ale pokud si
> troufate, klidne to udelejte.

Ja som tu nechcel machrovat, len zmapovat skutkovy stav. Jednoducho som
len spochybnil Vase tvrdenie; ale ak za nim stojite, tak to beriem ako fakt.
Faktom je, ze som sa este nestretol s ukazkou (vo forme appnote alebo
kitu) spojenia 8-bitu s host controllerom; ale to moze mat rozne
priciny, nie nevyhnutne nedostatocny vykon.

> Ano myslim velmi zjednodusenou
> implementaci - ma to na webu p. Cesko.

Hej, lenze to je o niecom uplne ale uplne inom - jednak sa jednalo o
Device ("slave") a to este low speed, a nie host, co veci zjednodusuje;
druhak sa jednalo o bezkontrolerove riesenie bez akejkolvek podpory v
HW, co veci tak vyrazne skomplikuje, ze je uvedene riesenie ukazkou
robenia veci na (ci jemne za? :-) hranici moznosti s danym HW...

Tazko, pretazko toto porovnavat so standardnym riesenim s host
controllerom...

> Ja tvrdim ze mezi AVR a '51 je rozdil? Kde jsem to psal?

Nie, to urcite nie, to bolo len take piatkove rypnutie si :-)

wek