Zesilovac 27MHz

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Pátek Září 8 14:46:44 CEST 2006

K těm odborníkům, doporučuji shlédnout první mail na toto téma a podle odkazů www tazatele na firmu GES a Elix jsem špatně usoudil,
že dotyčný chce vysílat do antény a né přístroj pro lékařství-fyzioterapie. Byl jsem dnes bez proudu(oprava elektriky), proto jsem
nemohl reagovat dříve. Jestli jsem někoho pohoršil, že jsem chtěl jen poradit, tak se omlouvám.

Barons

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Zbynek Winkler
Sent: Thursday, September 07, 2006 10:22 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Zesilovac 27MHz

Zdravim,

potrebuji sehnat 27MHz zesilovac (koncovy stupen) 300-600W kontinualne, ale tranzistorovy (ne elektronkovy, jako jsou
http://www.ameritron.com/products.php?catid=2). Nevite nekdo o necem?

Potreboval bych neco levnejsiho nez ma GES v http://wwww.ges.cz/sheet/g/ges_radio.pdf (ty jsou cca 50kKc a vic). Spis bych si
predstavoval neco jako ma Elix na http://www.elix.cz/ceniky/elix-mc.htm "EA300P, max.300W, s regulací a předzesilovačem" (za 3.3kKc
bez DPH) ale silnejsi (tohle ma 300W pouze jako peak).

Diky.
Zbynek Winkler

PS. Pripadne alespon jestli nekdo nezna nejake vhodne vykonove tranzistory, ktere by nestaly 100Eur/kus...

--
http://robotika.cz/