Vypnuty ATX zdroj dava napeti do desky

Pátek Září 8 14:15:05 CEST 2006

Hezký den,

    tím to není. Ono to tím vypínačem na počítači (zezadu)  prostě nejde
vypnout. V Biosu mám nastavené tvrdě OFF protože ta automatika mně
točila když byla zapnutá. Teďka zapnu pséka a posléze počítač tlačítkem
na ovládacím panelu a už jede. Vypínám jej buď přes START a nebo
tlačítkem na klávesnici či opět tlačítkem na ovládacím panelu. Podle
toho, jestli ho chci jen uspat, nebo opravdu vypnout systém.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!