Castecny OT: Cidla ultrazvuku u alarmu Laserline Felicie

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Září 8 11:58:01 CEST 2006

Zamykejte bez cidel, ja mam na to na ovladani 2 tlacitka (Jablotron),
kromtoho to s cidly vice zere.
Danhard
*******

Zdravim,

po sesti letech uzivani Felicie mi zacala falesne houkat a podle kodu
alarmu to jsou UZ cidla. Docetl jsem se, ze se tam muze uklepat nejaky
plisek, ktery tam pak lita zpusobuje falesne poplachy (to pisu jen kdyby
mel nekdo podobny problem).

Nicmene dotaz je na neco jineho - z cidel to jd edo nejake ridici
jednotku vyhodnocuji ty cidla a az pak do alarmu. nevite nekdo kd eje
ten bazmek schovany? Mohl bych jit po kabelu od cidla, ale nerad bych
rozebral pulku calouneni, abych zjistil ze to je pod timhle snadno
pristupnym deklikem. Na te jednotce je totiz nastavovani citlivosti toho
UZ cidla.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info