Otevirani IO

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Září 8 11:19:21 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 8.9.2006 od Jan Waclawek:

> IMHO bolo jednym z cielov zaliatia prave zabranenie rozobratiu...

To jo, ale domnivam se, ze kdyz nekdo chce zlikvidovat zalevaci hmotu,
pak jsou dve moznosti, co chce delat:

1. Bud chce opravit rozbite zarizeni, vymenit soucastku pod hmotou, to
by mu mohlo byt jedno, ze prijde i o pouzdra. Hlavne musi pracovat
rychle, aby nenastala koroze tech cipu, co chce zachovat, pokud se
tedy vubec zachovaji funkcni, a zase to pak tedy zalit.

2. Ale spis chce identifikovat soucastky. No a to nastane zrejme
problem. Pokud vyrobce uz pred zalitim neodfrezoval popis soucastek,
tak kyselina dusicna mu asi stejne nepomuze, kdyz s ni odejde i
pouzdro samotne. Nikdy jsem to tedy nevidel v praxi, jak je to rychle
a jak to funguje, tak si to jen myslim.

Ja napriklad jednou potreboval udelat takovy testovaci modul z plneho
netestovaciho modulu, protoze vyrobce mel zpozdeni s vyrobou tech
testovacich, a nenapadlo ho nic jineho, nez ty plne zalevat. Musel
jsem odstranit zalevaci hmotu a vymenit jednu soucastku. Zcela
legalne, oni by mi to za pul roku take dodali, ale ja to chtel hned.
Nastesti ta zalevaci hmota byla pruzna, dokonce to byly dve na sobe,
sprej jsem zadny nemel, protoze jsem to netusil, tak jsem to musel
nahrivat foukackou a dlabat a rezat. Bordelu to bylo dost, pul dne
prace, ale nakonec se to podarilo.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem