ADMIN: Re: [OT] "fantasticka diskuze" (Zesilovac 27MHz)

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Září 8 10:38:17 CEST 2006

Zdravim, schvalne jsem cekal jak se to vyvine a pomalu si pripravoval
mail ve smyslu podobnem jako nakonec napsal p.Kadecka.

Kazdy na teto konferenci je doufam svepravny a je za sve ciny odpovedny
(i trestne - nevim ze by zde byl nejaky nezletily). Nema smysl resit
jestli to ci ono ma opodstatneni - stejne to nema zadny vyznam - na
internetu jsou navody na vsechno mozne a i bez teto konference si
dotycny jiste dokaze poradit. Koneckoncu koupit si 100W konec na CB je
otazkou vzit 1000Kc a odnest si ho domu.

Pokud tedy chcete poradit tak radu napiste, ale bez toho kazani.
Maximalne tak jak to ucinil p. Vaiz - to bylo naprosto k veci s tim, ze
UPOZORNIL na mozny problem, ktery se primo nabizel.

Osobne si myslim, ze hlavni problem Cechu je to, ze strkaji frnaky i do
toho do ceho jim nic neni misto, aby se starali o svoje a meli to v poradku.

ADMIN