Rychly komparator

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Září 8 09:56:09 CEST 2006

Dne pátek 08 září 2006 09:41 Tomáš Hamouz napsal(a):

> komparator JL> schopny generovat PWM porovnavanim 3,5MHz trojuhelniku
> (400mV p-p ale to by JL> se mi mohlo povest zesilit) a ss urovne (0-2V s
> rozlisenim 10mV)?

> premejslet nad JL> zbytkem a nejak mne nic nenapada.
>
> A jakeho rozliseni a presnosti chcete dosahnout? Princip je spravny.
> Tomas
No castecne jsem to naznacil, tech 10mV - je to mysleno tak, abych nekde kam
ten vystupni signal dopravim (a jinak nez dvourovnove to nejde, ovsem nemusi
to byt s nicim synchronni, ale musi to byt na frekvenci blizke tem 3,5MHz), a
kde ho opet prevedu na ss napeti rozlisil tech 10mV na vstupu a to
multimetrem a pokud mozno bezpecne, a nebo alespon 15mV)

Jakub