[OT] "fantasticka diskuze" (Zesilovac 27MHz)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 8 09:33:05 CEST 2006

Kdysi dávno jsem se tady ptal na D/A převodník na paralelní port, už
přesně nevim, co jsem to chtěl vědět, ale vyrojilo se hafo odpovědí,
že to je úplná blbost a proč to vlastně chci stavět... ani nevim,
jestli mi vůbec někdo něco užitečnýho poradil.

Pak jsem si ten převodník uplácal z odporů a pomocí driveru od Windows
(driver pro 3.1, ale běhal i v 95) se dal emulovat soundblaster a to i
pro DOSové okno. Takže zas tak úplná blbost to nebyla.

Lidi si bohužel neuvědomují, že když se na něco ptám, očekávám odpověď
na svoji otázku a ne na nějakou jinou (zde "jaké tranzistory zvládnou
300W na 27MHz", odpověď "vysílání 300W na 27MHz není legální", ještě
by se dala brát odpověď pana Vaize, který poradil typ tranzistoru a
jako dovětek dal něco ve smyslu "nepouštět do éteru").

P.K.