Zesilovac 27MHz

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Září 8 09:24:19 CEST 2006

Ja sedim v kancelari vedle bezpecaka pro SM kraj zachranne sluzby a
neco jako neschvalene nebo necertifikovane zarizeni v provozu by TADY
urcite neprichazelo v uvahu . My tady kontrolujem v podstate i kazdou
prodluzovacku jestli ma udelanou revizi a kazde el. zarizeni jestli ma
certifikaty o shode apod. prakticky o vsem se vede agenda . Tak mi to
prijde taky docela usmevne :)

Nekdy na nej nadavame protoze nekdy to hranici s buzeraci , ale
posledni kontrola z krajskeho uradu nas ubezpecila o tom , ze to dela
zodpovedne a dobre. Dneska uz by si nejake takove zbastlene zarizeni
nikdo nedovolil dat do provozu .

snehulak