Zesilovac 27MHz

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Pátek Září 8 09:06:44 CEST 2006

Pane kolego,
videl jste nekdy takove zarizeni alespon ode dveri?
Uz dost dlouhou dobu si ve zdravotnictvi NIKDO dedovoli pouzivat neschvalena
zarizeni, konkretne zdravotnicke prostredky. Navíc z 99% mají schvaleni pro
CE, protože by jinak před schvalenim pouze pro CR musela projit klinickymi
zkouskami.
Pouziti neschvaleneho zarizeni ma dve uskali -
1. tezky postih při kontrole SUKLu (Statni ustav pro kontrolu leciv - od te
doby, co vetsina schvalovani jde po nasem vstupu do EU mimo neho, tak
kontroluje, jako zbesily)
2.zdravotni pojistovny vyzaduji pro proplaceni vykonu na každý pristroj
Prohlaseni o shode a kazdorocni nebo i castejsi kontroly.Jinak vykon
nezaplati.

Vladimir