Zesilovac 27MHz

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Září 8 08:56:34 CEST 2006

Tato diskuze je vazne fantasticka. Na 1 otazku o radu (myslim
srozumitelne formulovanou) se sejdou radove 3 rady (jejich kvalitu
neumim posoudit-snad dobre) a asi 50 neprosto nesmyslnych vykriku. Co
ma podle vas Zbynek udelat? Vzit kladivo a jit jim ty CBcka rozbijet?
Vsichni tady bezpecne vic, ze Zbynek hodla postavit zasadne neco
nezakonneho, skodliveho, skoro spachat teroristicky cin. Kdyz ma neco
vic jak 10KHz a vykon vic jak 1mW, tak to nejspis stavi proto, aby
rusil a strpcoval zivot vsem ostatnim.
Vite co, seberte se vsichni a bezte demonstrovat a prudit pred CERN. S
tim s jakymi vykony tam pracuji, tak rusi nejspis pozemni vysilani na
mesicich Jupitera. Teda apson dle vas. Taky tam delaji lidi jako tady
(teda pokud Balu pred nama to chapadlo a tykadla neschovaval) Nebo
chcete tvrdit, ze mimo CERN nejsou schopni a peclivi lidi? Nebo nejsou
v CR?
Marek