Zapojenie istica - blba otazka ;-)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 8 07:48:49 CEST 2006

Na jističi je označení "1,2,3,4,5,6", s tím, že 1,3,5 by měl být
přívod a 2,4,6 vývod. Místo 1,3,5 může být taky L1,L2,L3 a místo 2,4,6
zas T1,T2,T3. L1 je přívod, T1 je vývod. Některý výrobci maj přívod
označený dole.

Dělal bych přívody každopádně stejně - nebo bych tam dal žlutočernou
samolepku s bleskem, na který by bylo napsaný, která strana je živá
(nebo samolepku, kde by bylo napsaný, ža na tomhle jističi je to
obráceně než jinde). Aby si nějakej elektrikář v domnění, že si to
vypnul, nešáh na živej drát ;)

P.K.