jaky osciloskop

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Září 7 21:06:40 CEST 2006

A co EZ Digital ? Pan Harwot je velmi ochotný a předvede téměř cokoliv. Je to AMT v Horních Počernicích.
pyrin

  ----- Original Message -----
  From: Petr Tosovsky
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, September 06, 2006 10:35 PM
  Subject: Re: jaky osciloskop

  Ja se dnes zajel podivat do GM jak vypada v realu (kupodivu ho kvuli me rozbalil). Je trosku mensi nez jsem si myslel, ale neni to na skodu. Menu me zarazilo, ale po par minutach jsem vedel jak na nej, da se na to rychle zvyknout. Displej ma slusne rozsliseni, body jsou male a texty nezabiraji na displeji zbytecne moc mista. Podsviceni je trosku slabsi, ale aspon vydrzi baterie. V kufriku jsem jeste nasel nejaky zesilovac (??? nic jineho me nenapada) pro multimetr s oznacenim x25. Sondy vypadaji slusne, prepinaci 1:1 a 1:10 (tusim ze 60MHz, 10M, 27pF). Celkem me zmatli BNC konektory na osciloskopu, z ceho je ta vnejsi cast? Prislo mi to jako plast, ale to mi nejak nedava smysl. Kdyby byla cena polovicni, tak nevaham, do terenu to musi uplne stacit. Co vsechno umoznuje na tech hornich konektorech? Je tam i oznaceni HOST, to jako umi pripojit USB klicenku?

  Tosa

  PS: Diky za fotky.

  2006/9/6, Pavel_t <pavel_t@centrum.cz>:
    > kolega už fotky osciloskopu udělal, najdete je na http://owon.papouch.com/ .

    Kolega udelal fotky a dal je na web a pan Poucha sem poslal odkaz takze
    na me je to referovani.

    - ovladani je celkem prijemne a svizne. To prijemne myslim relativne
    protoze se ovlada tlacitky pres system menu. Ovladani se da pochopit
    celkem snadno. Hmotnost a rozmer je celkem ok, ale samozrejme plati
    Murphyho zakony o tom, ze ac je pristroj nejlepe ergonomicky tak se
    stejne najde situace kdy vam bude padat z ruky.

    - pokud jde o mereni tak my jej mame jako sekundarni pokud potrebujeme
    merit v terenu ale uz jsem s nim pred casem delal jedno dopoledne na
    stole. Trochu jsem si s nim pohral, nezjistil jsem, ze by nejak vyrazne
    kecal at uz jde o prubeh, jeho amplitudu nebo cas. Nemam ale moznost
    overit to s velkou presnosti. Totez plati o funkci multimetru.

    - svorky osciloskopu a multimetru jsou oddelene coz je pochopitelne ale
    nelze se jen prepnutim zobrazeni podivat na alespon priblizny prubeh
    merene veliciny, coz je skoda.

    - vydrz baterie snad odpovida tomu co udava vyrobce, zatim se nestalo ze
    by nestacila ale nevim, ze by tu nekdo testoval jeho vydrz.

    - pokud jde o zivotnost tak nemuzeme po cca mesici nijak referovat.

    Takze na to na co jej pouzivame jsme celkem spokojeni.

    Pavel