PIC18F6520 v redukci

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 7 13:11:35 CEST 2006

Mozno to z elektrickeho hladiska nie je uplne koser (ale co je, ze? :-)
) avsak nemozno tomu rieseniu upriet znacnu esteticku hodnotu.

Tie kondy napokon idu vdaka absencii masky nabastlit aj o polovicu
blizsie, a to rovno 2 ks na kazdu stranu... Akurat mi nie je presne
jasne, kam pod svab to vedie, to je akoze substratove predpatie? :-)))

wek