li-ion 9V GME.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Září 7 09:16:30 CEST 2006

viz datasheet odkaz dole, nebo to nefunguje, ma jen 70kB ?
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jirka7a@seznam.cz
Sent: Thursday, September 07, 2006 8:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: li-ion 9V GME.

Zdravim

1. To pisou, ze je v baterii ochrana a nebo ze se ma dat ochrana ?

2. Ja jsem si hral s temi jednoclanky lion. Podarilo se mi je vybit maly
proudem cca 1 ma pod 1V a opetovne nabit. Nabijet se maji max na 4.1V a
taky zmerenim maji 4.1V.

Priznam se, ze nevim jak to s temi clanky je, co se rika a co je
skutecnot.

Jirka