[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bez icispotrebice )

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Září 7 08:56:40 CEST 2006

> Jen malou poznámku, velkým hitem je v izolačních dvojsklech, místo
> hliníkových rámečků používat samolepící pružný profil z nějaké
> technické pryže. Nejenom, že to netvoří tepelně vodivý most mezi
> dvěma skly, ale nedrnčí, lze dělat libovolné tvary, oblouky apod.
> Výrazně se tím sníží tvorba kondenzátu u hran oken...

	Nevim, jestli to je samolepici pryz, ale mne uz pred dvema lety
nabizeli okna, kde byl misto hlinikoveho ramecku ramecek udajne z laminatu
(rikali tomu tusim swisspacer). Bohuzel se to nedalo kombinovat s ozdobnymi
meziskelnimi kovovymi mrizkami (dalsi tepelny most), ktere chtela manzelka,
a mrizky samozrejme vyhraly...
	Co se tyka toho plneni argonem, tak ja mam v kazdem skle v rohu v
tom okrajovem ramecku dve diry o prumeru asi 5 mm zalite nejakym
polopruhlednym sajrajtem, tak predpokladam, ze tim to plinili.

			Ales Zika
			http://results.cz