jaky osciloskop

Petr Tosovsky petrtoshw@gmail.com
Středa Září 6 22:35:36 CEST 2006

Ja se dnes zajel podivat do GM jak vypada v realu (kupodivu ho kvuli me
rozbalil). Je trosku mensi nez jsem si myslel, ale neni to na skodu. Menu me
zarazilo, ale po par minutach jsem vedel jak na nej, da se na to rychle
zvyknout. Displej ma slusne rozsliseni, body jsou male a texty nezabiraji na
displeji zbytecne moc mista. Podsviceni je trosku slabsi, ale aspon vydrzi
baterie. V kufriku jsem jeste nasel nejaky zesilovac (??? nic jineho me
nenapada) pro multimetr s oznacenim x25. Sondy vypadaji slusne, prepinaci
1:1 a 1:10 (tusim ze 60MHz, 10M, 27pF). Celkem me zmatli BNC konektory na
osciloskopu, z ceho je ta vnejsi cast? Prislo mi to jako plast, ale to mi
nejak nedava smysl. Kdyby byla cena polovicni, tak nevaham, do terenu to
musi uplne stacit. Co vsechno umoznuje na tech hornich konektorech? Je tam i
oznaceni HOST, to jako umi pripojit USB klicenku?

Tosa

PS: Diky za fotky.