[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bezicispotrebice )

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Září 6 20:19:26 CEST 2006

Nevím, možná je to taky pověra šířená méně úspěšnými výrobci dvojskel.
Stálo by za to jedno takové sklo sehnat a změřit koncentraci Ar. Já
bych to změřit uměl, ale nemám to starodávné dvojsklo.

Aleš Procháska