[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Září 6 19:57:44 CEST 2006

Vylepsoval jsem byt a do Bauhausu to mam coby jsem kamenem dohodil a tak
jsem vetsinu poridil tam, i kdyz asi draz.
Jednou jsem tesne pred zavirackou potreboval nejakou prkotinu a nemel jsem
hotovost a tak jsem kartou platil 56 Kc.
Pokladni se na mne vitezoslavne usmala a volala na ostatni devcata u
pokladen, tak dneska jsem vitez ja. Oni se asi sazeji kdo bude mit pri
placeni vetsiho bulika co plati kartou par korun. Jeste to tu neni jako za
velkou louzi. Tam me nekdy bylo stydno, kdyz kamos platil par supu kartou,
ale brzy si clovek zvykne.
J. Polivka

> No to muze napsat jen clovek co snad jezdi na dovolenou jen chatu.
>
> Nejak si neumim predstavit, ze bych byval jel na dovolenou na 14 dni na
> motorce po Korsice a tahal sebou 30kKc ty prachy ve trech menach a jeste
> premyslel kolik kterych si mam vymenit. (podotykam, ze to bylo v dobe
> pred eurem).
>
> Nicmene i ted bych pri sobe nechtel mit vic nez par desitek euro. Kdyz
> nam ukradli motorky na Slovensku tak nam policjti rekli at jsme radi, ze
> jsem nic neslyseli a nevzbudili se protoze pro nektere lidi zivot
> druheho neznamena nic vic nez zaslapnout mouchu.

Jezdim na dovolenou do zahranici bezne a vzdy si sebou nejaky ten zaklad
(eura) z nasi banky beru. Mozna se budete divit, ale ne vsude karty
berou a treba specialne v Norsku jsou mista, kde berou pouze Master Card
a nic jineho (nebo naopak jenom Visu). Vetsinou to resim tak (krom
benzinu) ze si proste neco vyberu (200e maximalne) a pak s tim platim
dokud mam hotovost (+- nejaka rezerva) a ne pri kazde blbosti za par
korun (eur) pouzivam kartu, protoze se jenom zvetsuje pravdepodobnost
kradeze nebo zneuziti (lidi okolo proste vidi, ze platite kartou a je
snazsi ukrast kartu nez drobaky ruzne po kapsach - penezenku nenosim, tu
jsem mel jednou v Italii a byla mi ukradena :)). A co se tyce toho ze mi
nekdo ukradne treba 200 euro (jak se to ted stalo jednomu dedovi kdyz
jsem byl na kratkem hromadnem zajezdu ve Francii - takova rychlovka, kde
se nevyplati jet soukrome) tak to rozhodne neni na obeseni. Byl z toho
celej hotovej (asi poprve co mu neco ukradli...). Je to sice slusna
castka, ale clovek se proste musi smirit s tim, ze je nenavratne v
hajzlu. Takze asi tak. Kartu ano, ale ne pri kazde blbosti.