Re: [OT] CD ve formátu DVD

Martin Zaruba swz@volny.cz
Středa Září 6 19:30:56 CEST 2006

Pokud na tom CD budou fotky, tak to jde, pokud tam ale date video s obvyklym
datovym tokem, zjistite, ze CD by muselo mit pro tento tok tak velke otacky,
ze to mechanika nezvladne a obraz bude zadrhavat.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 05, 2006 10:13 PM
Subject: Re: [OT] CD ve formátu DVD

Normalne bych to tam nakopiroval jako data s temi adresari.ale je mozne, ze
to nektere DVD prehravace nevezmou, ale to uz je na metode pokusu a omylu.
Pri dnesnich cenach DVD placek uz asi o nic ani nejde. Muj DVD recorder bere
i DivX a tak chci zkusit kolik videa to da na jednu DVD placku. Jen tak pro
pokus a treba pro archivaci zprav a pod.
J. Polivka

A co na CD udelat adresare video_ts a audio_ts a do videa nakopirovat
voby? Krom toho dneska i ty nejlevnejsi DVD prehravace zchroustaji skoro
vsechno :)