OT: Jak zablokovat přídavné klávesy na klávesnici

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Září 6 17:39:07 CEST 2006

>     v nastavení řízení spotřeby zadejte do okénka "Při stisknutí
> tlačítka režim spánku" položku "Neprovádět žádnou akci". Mrzačit
> klávesnici je kulišárna.

Naopak: klavesnicu zmrzacili ti, co tam pridali tie zbytocne klavesy. PC
klavesnica (AT) ma mat 101 klaves (taku dodnes pouzivam, je to z PC
znacky Wang, ak su tu este pamatnici :-) ). Takze vyhadzat zbytocne
klavesy nie je mrzacenie, ale opravovanie :-)))

"Mrzacenie" ma niekolko vyhod, je to nezavisle od OS a jeho vrtochov, je
to nezavisle od klvesnice a jej vrtochov (su klavesnice co robia rozne
necakane "makra"), a daju sa tym vyhadzat aj take klavesy co nijaky
tvorca OS nepredpoklada, ze clovek chce vyhadzat (uz tu bol spominany
CapsLock).

Samozrejme, esteticke citenie taketo riesenie nepripusta, to mi je
jasne... :-)))

Ako som uz pisal, najlepsie riesenie je napisat si vlastny firmware do
klavesnice :-).

wek