[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bezicispotrebice )

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Září 6 17:18:21 CEST 2006

JW> Presne ako pisete. Do jedneho rohu toho hlinikoveho medzi-sklo-ramu sa
JW> pichne fukacia tryska a do druhej sa pichne senzor (netusim ako funguje,
JW> nedovolili mi to rozoberat :-))) Pusti sa argon a fuka sa nim tak dlho
JW> az skrinka ku ktorej je pripojeny senzor neukaze, ze OK. Myslim, ze to
JW> bolo pichnute cez taky sajrajt (gumu?) co sa sam uzavrel ked sa tie
JW> trysky vytahovali, ale uz si na uplne detaily nepamatam.

JW> Pytal som sa vtedy aj na to dopustanie po par rokoch a povedali mi, ze
JW> ak si vytiahnem tie skla z ramov a dovleciem ich, tak nie je problem ich
> [...]

Udajne kvalitnejsi firmy lepi skla primo v prislusne atmosfere, takze
lepeny spoj neni poskozen napichnutim trysky. Unik naplne je pak
vyrazne mensi.
Vic o tom bohuzel nevim, je to info od prodejce oken.

Tomas