[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bezicispotrebice )

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Září 6 16:06:14 CEST 2006

Presne ako pisete. Do jedneho rohu toho hlinikoveho medzi-sklo-ramu sa
pichne fukacia tryska a do druhej sa pichne senzor (netusim ako funguje,
nedovolili mi to rozoberat :-))) Pusti sa argon a fuka sa nim tak dlho
az skrinka ku ktorej je pripojeny senzor neukaze, ze OK. Myslim, ze to
bolo pichnute cez taky sajrajt (gumu?) co sa sam uzavrel ked sa tie
trysky vytahovali, ale uz si na uplne detaily nepamatam.

Pytal som sa vtedy aj na to dopustanie po par rokoch a povedali mi, ze
ak si vytiahnem tie skla z ramov a dovleciem ich, tak nie je problem ich
prefuknut znova; ale ten absorbent vlhkosti ze to je uz trocha vacsi
problem, treba urobit dieru, vysypat, nasypat nove a znova zatesnit, ze
to by uz asi neboli ochotni urobit.

No a ze samozrejme za celu existenciu danej firmy to este nikto nikdy
neprisiel dofukat... :-<

wek