[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Září 6 15:03:58 CEST 2006

> No to muze napsat jen clovek co snad jezdi na dovolenou jen chatu.
>
> Nejak si neumim predstavit, ze bych byval jel na dovolenou na 14 dni na
> motorce po Korsice a tahal sebou 30kKc ty prachy ve trech menach a jeste
> premyslel kolik kterych si mam vymenit. (podotykam, ze to bylo v dobe
> pred eurem).
>
> Nicmene i ted bych pri sobe nechtel mit vic nez par desitek euro. Kdyz
> nam ukradli motorky na Slovensku tak nam policjti rekli at jsme radi, ze
> jsem nic neslyseli a nevzbudili se protoze pro nektere lidi zivot
> druheho neznamena nic vic nez zaslapnout mouchu.

Jezdim na dovolenou do zahranici bezne a vzdy si sebou nejaky ten zaklad
(eura) z nasi banky beru. Mozna se budete divit, ale ne vsude karty
berou a treba specialne v Norsku jsou mista, kde berou pouze Master Card
a nic jineho (nebo naopak jenom Visu). Vetsinou to resim tak (krom
benzinu) ze si proste neco vyberu (200e maximalne) a pak s tim platim
dokud mam hotovost (+- nejaka rezerva) a ne pri kazde blbosti za par
korun (eur) pouzivam kartu, protoze se jenom zvetsuje pravdepodobnost
kradeze nebo zneuziti (lidi okolo proste vidi, ze platite kartou a je
snazsi ukrast kartu nez drobaky ruzne po kapsach - penezenku nenosim, tu
jsem mel jednou v Italii a byla mi ukradena :)). A co se tyce toho ze mi
nekdo ukradne treba 200 euro (jak se to ted stalo jednomu dedovi kdyz
jsem byl na kratkem hromadnem zajezdu ve Francii - takova rychlovka, kde
se nevyplati jet soukrome) tak to rozhodne neni na obeseni. Byl z toho
celej hotovej (asi poprve co mu neco ukradli...). Je to sice slusna
castka, ale clovek se proste musi smirit s tim, ze je nenavratne v
hajzlu. Takze asi tak. Kartu ano, ale ne pri kazde blbosti.