[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Září 6 13:47:54 CEST 2006

> staci jen
> vybrana slova) -
> na pracovni
> odesilat informace
>
> Google o vás ví všechno..
>
> http://www.blisty.cz/art/30036.html
>
> Honza.

Myslim, ze snaha se tomuto jevu ubranit je zcela marna a spis se s tim musime
pomalu ucit zit. Vsude o nas vi vsechno!

Zrovna vcera jsem si precetl vypis ze sveho sporoziroveho uctu po dovolene a
musel jsem se smat. Krasne jsem si protrasoval celou dovolenou, vsechny
benzinky, kde jsem sosal, vsechny bankomaty, zkratka dovolena jak na dlani,
jen k tomu prilepit fotky :-)

Jakub Serych