[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Září 6 13:34:52 CEST 2006

> No to je sice pravda, ale kdyz to pisu sam tak vim co jsem napsal a vim,
> ze to pujde ven do sveta.
>
> Ale mam i osobni veci na PC a ty chci aby tak zustaly.

Tak si je mate dat uplne na jiny disk, ktery nebude indexovan nicim jinym...

> Co se tyka mailu tak pouzivam PGP do Thunderbirda a maily o ktere jde
> normalne sifruji.

Ale druha strane musi mit od vas certifikat ne (verejnou cast)? Jednou
jsem to take provozoval a bylo to dost narocne co se tyce toho, kdyz
jsem zasifrovany mail nekam poslal (kdo nemel neumel s PGP), tak si
precetl houbeles. Posilal jsem to tedy jenom tem, kteri se alespon
trochu vyznali v PC a pak jsem od toho stejne upustil, protoze to akorat
otravovalo (odpovedi typu, 'ja nic nevidim, jenom shluk pismenek'). Kdyz
uz chci neco poslat, tak to zabalim rarem, zahesluju, heslo si treba
domluvime telefonem a neni sance na rozlousknuti (mozna ano, ale po
kolika letech desifrovani, kdy uz ty informace stejne nebudou aktualni a
kdo by se s tim paral).