[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Pavel Krafcik hwlist@pjk.cz
Středa Září 6 11:30:59 CEST 2006

Copernic index online nedělá (v jejich terminilogii je to "na mouchu"),
pokud si to uživatel přímo nenastaví a u Copernica to jde povolit jen na
NT, W2k a XP. On je to docela hukot, když se přesouvají adresáře. Leze
do toho NOD a ještě kdyby Copernic...

A už vím, proč jsem Google DT nepoužil, protože měl svého času problémy
s Open Office. Dokumenty pro vlastní potřebu ukládám v nativním formátu
OO a první verze Google DT to nezvládala indexovat.

Pavel Krafčík