[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Září 6 09:01:16 CEST 2006

Mam dva, ale ten druhy (vetsi) slouzi pouze a vyhradne na filmy a
instalacky, takze kdyz nahodou roste ten, tak ho pouze zkopiruju 1:1
na vetsi a neni treba na nic sahat. Takze tento problem nastava jen na
systemovem disku.

Disk jsem na 2 partisny mel rozdeleny jen jednou a stale jsem resil
problemy, ze:
1) na obou partisnach byly 2/3-9/10 volneho mista, ktere jsem zrovna
potreboval v kuse
2) nikdy jsem nic nenasel napoprve
Marek