[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 6 08:54:05 CEST 2006

Přátelé, vy máte všichni jen jeden harddisk? Že je všechno v
"oldc\oldc\oldc..." nebo "zaloha\zaloha\zaloha..."...

Já mám v kompu hned tři harddisky, z toho dva jsou ještě rozdělený na
primární a sekundární pártišnu. A teď řeště pořádek na disku.

;-)

P.K.