[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 6 08:16:40 CEST 2006

Ales Prochaska napsal(a):
> Na hledání je docela dobrý Google desktop. Posledně mi microsoftí
> hledátor hledal jeden soubor tři dny, tak jsem si nainstaloval ten
> Google desktop a teď to trvá řádově milisekundy :-)
>
> Aleš Procháska

Mozna jsem paranoidni, ale nikdy bych nenechal jakoukoliv internetovou
firmu cuchat po mem disku. Nechci se dozit te doby kdy americky kongres
si odhlasuje, ze jim Google musi umoznit pristup do tech DB.

Jinak ja mam vsechny data na serveru roztridena podle urceni:
****************************
adresar FOTO v nem adresare s cisly roku a v nem adresare kdyz stahuji
fotky z karty ve formatu YYYYMMDD_Tema_kratky popis

takze treba Fotky\2006\20060906_Rodina_vylet_na_Hlubokou

Cele mi to hlida Picasa od Googlu takze hledani neni problem neco najit.
V Picase mam nastavene hlidani/indexovani jen adresare s poslednim rokem.

DS mam v adresari Soucastky v nem skupiny podle funkce - treba
Tranzistory, Budice sbernice a v tom jeste rozliseni podle technologie
Bipolar, MOSFET atd. a v tom jeste adresare podle pocatecnich pismen
IRF, BC atd.

MP3 mam podle autoru a v tom podle alb. Ale moc me to nepali pouzivam
WinAmp a ten ma slusnou DB takze tam koukam jen vyjimecne.

Projekty k progrmaovani mam podle vyvojovych nastroju. Mam adresar treba
PIC v nem adresare MPLAB, mikroPascal30, mikroPascal50 a v tom adresare
podle projektu a v nich adresare podle verzi.

Instalacky mam v adresari INST a tam adresare se jmenem produktu a
podadresar s cislem verze.

Pouzivam to takhle uz leta a bez problemu. Mam napsane batiky (volane z
naplanovanych uloh), ktere mi adresar zapackuje na 200GB USB ramecek se
jmenem adresare a datumem - treba 20060906_PIC_mikropascal30. Dalsi
batik ty soubory odmazava treba se zpozdenim 30 dni takze mam od kazdeho
30 zaloh po dni. Mam napsany programek Backup (ke stazeni u me na webu),
ktery umi prave generovat tyhle nazvy pro jmena archivu.

Treba Vas to k encemu inspiruje. :-)

--
RadekCX - http://www.cncnet.info