OT: info - jak (ne)funguje MSSQL

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 6 07:45:55 CEST 2006

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Omlouvám se za crosspost a OT, ale myslím si, že by to mohlo někoho zajímat,
> ušetří si tak mnoho času bádáním proč něco vůbec nefunguje jak má.
>
> Kupř. tento dotaz neprojde - dá chybu Could not find stored procedure 'ABC':
>
> UPDATE smlouvy SET
> smlouvy.T_KodSluzby                = 'ABC'     ,
>         WHERE
>             smlouvy.ID_Smlouvy=73
>

> Zatímco tento projde v pohodě:
>
> UPDATE smlouvy SET
> smlouvy.T_KodSluzby                = 'MSSHIT'     ,
>         WHERE
>             smlouvy.ID_Smlouvy=73

> [...]

Jeste by bylo poctive napsat o jakou verzi SQL (pripadne build) a na
jake verzi OS se to projevuje. Jinak je to informace vskutku nanic.
Doufam, ze Vas prispevek nebyl psan jen proto abyste demonstroval, ze
open source je jedina opravdova volba. Podobne chyby jsou v kazdem SW a
i tak jsem presvedcen, ze problem bude v necem jinem.

Mam tu ted nainstalovanou posledni verzi MSSQL jen na zkousku tak si to
muzu zkusit.

Ja s MSSQL nepracuji, ale podobna vec se mi stala i na ASE od Sybase a
po nekolikahodinovem hledani jsem zjistil, ze se mi pri prekopirovavani
dotazu nejak nekam pripletl nejaky nezobrazitelny znak, ktery zpusoboval
presne tu samou chybu. Bohuzel jak jsem ten dotaz neustale
prekopirovaval pres clipboard tak se mi tam neustale objevoval. Kdyz
jsem si ten samej prikaz prepsal vedle rucne tak to chodilo.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info