[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Září 6 02:18:42 CEST 2006

Neumí. Google desktop je vlastně vyhledávač stejného typu jako Google,
stejně se mu i zadávají dotazy, pouze s tím rozdílem, že indexuje
lokální data. Duplicitní soubory myslím z principu nemůže umět nalézt.

Aleš Procháska