[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Ctirad Konečný ck@cbox.cz
Středa Září 6 00:55:25 CEST 2006

A nejste v tom sami. Marně jsem hledal nějaký báječný způsob organizace
souborů, který bych si byl schopen dlouhodobě zapamatovat.
Možná něco bude na názoru mojí manželky, že co se rok nepoužilo se má
vyhodit. Kdybych to tak dokázal.

Zdravím CK