Propojeni anteny s antenou

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Září 5 20:21:10 CEST 2006

On Tue, 5 Sep 2006, Novotný Pavel wrote:

> To netvrdim, nicmene cely retezec v kterem je treba pocitat ztraty je
> 1km vzdalena antena AP providera vase prijimaci antena , vedeni vasi
> pasivni retlansace , antena "vysilajici" do mistnosti a antena v notebooku.

Tak jsem provedl vypocty a dospel jsem k zaveru ze puvodne navrzene reseni
opravdu nemuze fungovat. Aby to udrzelo podobnou silu signalu uvnitr jako
je venku musela by ta venkovni antena mit zisk asi 40dB. O neco lip mi
vychazi pouziti vnitrni 12dB ploche anteny, pak by stacilo venkovni 30dB
sito a uroven signalu uvnitr by mela byt stejna jako venku za oknem.

> Videl jsem cca tri pokusy o pasivni retranslaci WIFI a pokud vim, zadny
> nebyl úspesny.
> Co se vam nelibi na druhem AP pripojenem k prijimacimu radiu, jde o overeme
> a funkcni reseni za par korun a pokryjete si tim cely barak?

No prijde mi tech kramu uz trochu moc, ale nakonec to mozna tak bude, bud
dve AP nebo jedno dvojite. Ale ty dvojite vetsinou maji radia na ruznych
frekvencich takze spis to vypada na dve APcka...