jaky osciloskop

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Září 5 18:51:30 CEST 2006

> Ja delal delsi dobu na TDS2024 (barevny 4 kanal) a protoze se od nej
> casto odpojovala napajeci snura, tak i parkrat odesel napajeci konektor.
> Mel jsem ho tedy rozdelany a neprislo mi to nechanicky nejak kvalitne
> zpracovane.

Ja ho rozebrany nemel tak nevim ale mozne to je.

> Souhlas, ale to je temer pravidlem u vetsiny ostatnich (ne u handheldu).

Ano, ale tazatel premyslel o nejakem TDS tak jsem psal o TDS se kterymy
mam (zdaleka) nejvice zkusenosti. Presne u toho hanheldu z GM je
ovladani jako u klasickeho osciloskopu ale pomoci tlacitek a to je
nepohodlne.

> Hlavne na digitalni veci tam je pameti velice malo. U TDSka co jsem

Ano cas od casu bych privital vice pameti ale 99% pripadu mi staci jeden
vzorek, to 1% je ovsem opruz...

> pouzival se pri zastaveni ulozila jen aktualni obrazovka a pri jejim
> zoomovani jsou detaily spatne, log1 nebo 0 se spis hada nez urcuje.
> Pamatuji si i neco ze kdyz se tam nejakym zpusobem posunula stopa pri
> zastavenem spousteni (nejspise vertikalni posuv), tak osciloskop stopu
> smazal a musela se znova vzorkovat.

To se mi nestalo, pouze pri zmene casovky, delice apod. stopa jako
zesedivi ale stale je videt.

> Start mi nevadi, ale reakce na ovladani, ty vazne nejsou prilis rychle,
> nejspise to bude z casti ovladacim softem a z casti pomalejsim LCD. Da
> se to ale vydrzet.

Spise softem.

> Ten novy z GM me take zajimal, nekdy se tam na nej pujdu podivat. Pan
> Poucha sliboval ze udela fotky, ale asi nema zrovna cas. Nemohl byste je
> udelat Vy a zaroven take poreferovat o tom jak jste s nim spokojen?

Zkusim ale az zitra...

> Tosa

Pavel