[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bezicispotrebice )

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 5 16:35:25 CEST 2006

Pavel Kadečka wrote:

> Já vím, tam jde taky o akumulaci tepla, resp. zimy.

... a moze este ist aj o vplyv pohybu resp. nepohybu vzduchu, vlhkosti
so vsetkymi faktormi co ju sprevadzaju, salanie resp. nesalanie tepla zo
stien; potom sa mozeme bavit o dlhodobom vplyve roznych prvkov
azlucenin, zivotnosti, odolnosti voci roznym vplyvom okolia; napokon nie
je uplne zanedbatelny faktor ze to dotycny stavbar este v zivote
nerobil; a to samozrejme ja som naozaj laik takze ma dalsich 20 veci ani
nenapadlo...

wek