[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bezicispotrebice )

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 5 15:32:41 CEST 2006

Novotný Pavel wrote:
> Co se Vam na mnou navrhovanych variantach nezdalo?

To, ze neviem, co by sa mi mohlo nezdat.

> Mate strach z vlhkosti,

Nie, pretoze to napadlo aj mna a tym padom je jasne, ze na to uz mate
odpoved z fleku pripravenu. Ako pisem, mam strach z neznameho. Tych
faktorov pri stavbe je privela.

> Pripada vam 24cm zed staticky nedostatecna, neni i patrovou budovu lze
> postavit z 17.5cm cihly. Ze to nechteji nekteri projektanti navrhovat je
> smutny fakt, ono je to nuti pri praci myslet a mysleni boli.

Mno, ono nieco na "predimenzovani" je... Aj na nepodcenovani
"technologickej (ne)discipliny". Znova, nachadzam spustu analogii s
"nasim" fachom...

Ak dovolite, rad by som Vas dom potom po nejakom case videl. Znova,
neberte to ako podcenovanie, ale ako uprimny zaujem.

wek