jaky osciloskop

Petr Tosovsky petrtoshw@gmail.com
Úterý Září 5 12:13:12 CEST 2006

> 1) zatim nebyl jediny problem co se tyce spolehlivosti, krome sond ktere
> jsme mechanicky opotrebovali zadny problem natoz nutnost opravy.
> Osciloskopy pouzivame temer kazdy den nekolik hodin.

Ja delal delsi dobu na TDS2024 (barevny 4 kanal) a protoze se od nej casto
odpojovala napajeci snura, tak i parkrat odesel napajeci konektor. Mel jsem
ho tedy rozdelany a neprislo mi to nechanicky nejak kvalitne zpracovane.

2) velmi dobre ovladani temer jak analogovy osciloskop takze i clovek
> ktery jej nezna je schopen velmi rychle zacit merit.

Souhlas, ale to je temer pravidlem u vetsiny ostatnich (ne u handheldu).

> 4) modely ktere mame maji bohuzel malo pameti, ale delaji se i modely s
> vetsim mnozstvim pameti s nimiz ovsem nemam zkusenosti. Stejne jako s
> barevnym displejem.

> 5) pouzivame je prevazne na sledovani cislicovych signalu ale i na
> analogove veci je pouzitelny. Ovsem o mereni analogovych veci by Vam asi
> lepe poreferoval nekdo kdo jej na to vice pouziva.

 Hlavne na digitalni veci tam je pameti velice malo. U TDSka co jsem
pouzival se pri zastaveni ulozila jen aktualni obrazovka a pri jejim
zoomovani jsou detaily spatne, log1 nebo 0 se spis hada nez urcuje. Pamatuji
si i neco ze kdyz se tam nejakym zpusobem posunula stopa pri zastavenem
spousteni (nejspise vertikalni posuv), tak osciloskop stopu smazal a musela
se znova vzorkovat.

6) bohuzel mi to pripada, ze cim novejsi model, tim pomalejsi ovladani a
> start. Mereni je samozrejme rychle.

Start mi nevadi, ale reakce na ovladani, ty vazne nejsou prilis rychle,
nejspise to bude z casti ovladacim softem a z casti pomalejsim LCD. Da se to
ale vydrzet.

7) hmotnost a velikost neni problem ale nejsou bateriove coz "na stole"
> nevadi ale mereni "venku" je problematictejsi. Proto jsem si poridili
> jeste maly rucni bateriovy, ten co maji ted nove v GM a nekolikrat se
> zde uz probiral.

Ten novy z GM me take zajimal, nekdy se tam na nej pujdu podivat. Pan Poucha
sliboval ze udela fotky, ale asi nema zrovna cas. Nemohl byste je udelat Vy
a zaroven take poreferovat o tom jak jste s nim spokojen?

Tosa